Klachtafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven. Dit kan bij voorkeur per e-mail of whatsapp en anders via reguliere post of telefonisch.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Staartjes en Strikjes
Polderdreef 32
4554 AD  Westdorpe
info@staartjesenstrikjes.nl

Telefoon: +31 (0)115 82 30 17 (op werkdagen van 10.00 uur tot 16.00 uur). Dit nummer is ook geschikt voor een whatsapp berichtje, helaas niet voor whatsapp bellen.

Omschrijf svp duidelijk de klacht en vermeld aub je gegevens en eventueel een bestelnummer. Een foto toevoegen van het product verduidelijkt de klacht en versnelt de afwikkeling van de klacht.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Staartjes en Strikjes bij is aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.